آفتاب

تصادف مهدی قائدی: لیلا رهنما در ماشین مهدی قائدی چه می کرد؟ | مهدی قائدی: این خانم را نمی شناسم!

تصادف مهدی قائدی: لیلا رهنما در ماشین مهدی قائدی چه می کرد؟ | مهدی قائدی: این خانم را نمی شناسم!

تصادف مهدی قائدی: لیلا رهنما در ماشین مهدی قائدی چه می کرد؟ + عکس | پلیس راهنمایی و رانندگی جزئیات جدیدی از تصادف مهدی قائدی منتشر کرده است. مهدی قائدی در دادگاه با اشاره به حضور لیلا رهنما در خودرو هنگام تصادف، گفت: اصلا این خانم را نمی شناسم و فقط او را سوار کرده بودیم تا به شهر برسانیم...

بیشترببینید:ماجرای آسیب دیدگی به روایت مهدی قائدی + فیلم ..
بیشتر 
ببینید:روایت بدبینانه از ماجرای تصادف مهدی قائدی ..
[h2
] مهدی قائدی: لیلا رهنما را نمی شناسم

پرونده تصادفی که مهدی قائدی در آن حضور داشته است در دست بررسی است.
چند هفته قبل، یک دستگاه ام وی ام در اتوبان امام علی(ع) بوشهر چپ کرد و خیلی زود مشخص شد مهدی قائدی بازیکن استقلال در آن حضور داشته است. دو سه روز بعد هم فیلمی منتشر شد که نشان می داد یک خانم به نام لیلی هم در ماشین بوده و بعد از تصادف مردم او را از خودرو خارج کرده اند. روز گذشته و در دادگاه وقتی از مهدی قائدی درباره چرایی حضور این خانم در خودرو سوال شد، او پاسخ داد اصلا این خانم را نمی شناسد و فقط او را سوار کرده بودند تا به شهر برسانند!
مهدی قائدی در اظهار نظر صریح به قاضی پرونده از طرف وکیلش گفته است که راننده ماشین ام وی ام نبوده است و شخصی که مهدی تاکید دارد هدایت ماشین را در دست داشته اعتراف کرده که وی راننده ماشین بوده و صحت اظهارات مهدی قائدی را تایید کرده است.
گفتنی است با توجه به فوت احمد رضا شاکر این پرونده با حساسیت ویژه ای پیگیری می شود. جالب اینکه مهدی قائدی و احمد رضا شاکر دوستان صمیمی هم بودند.

بررسی پرونده مهدی قائدی در دادگاه


دادستان عمومی وانقلاب بوشهر از احضار مهدی قائدی بازیکن استقلال تهران به دادسرا خبر داد و گفت: تحقیقات اولیه توسط قاضی رسیدگی کننده به پرونده انجام شد.
حسن پور دادستان بوشهر از احضار مهدی قائدی بازیکن استقلال تهران به دادسرا خبر داد و گفت: تحقیقات اولیه توسط قاضی رسیدگی کننده به پرونده انجام شد.
وی افزود: این فرد از جهت بی احتیاطی در امر رانندگی منجر به فوت و ایراد صدمه غیر عمدی تفهیم اتهام و قرار تامین نیز از وی اخذ شده است.
دادستان بوشهر در ادامه بیان کرد: این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

لیلا رهنما شاکی مهدی قائدی؟


ماجرای تصادف مهدی قائدی بازیکن تیم فوتبال استقلال همچنان ادامه دارد و هر روز داستان تازه ای از این تصادف منتشر می شود و به نوعی رنگ و لعاب تازه ای را به شب حادثه می اقزاید.
این طور که به گوش می رسد یکی از سرنشینان خودروی ام وی ام که در شب حادثه دچار مصدومیت شده خانمی است به نام "ل.ر" که به دلیل شکستگی از ناحیه دنده از راننده ماشین شاکی شده و از همین رو به خاطر این اتفاق به دادگاه شکایت کرده است.
به هر ترتیب خودرویی که قائدی در آن حضور داشته توسط افسران راهنمایی رانندگی مورد ارزیابی قرار گرفته و حتی کروکی هم برایش کشیده شده و به زودی خیلی از حقایق با همین کروکی روشن می شود و هافبک جوان آبی‌ها هم که چند روزی است از بیمارستان مرخص شده باید برای ادای توضیحات به دادگاه مراجعه کند.
برهمین اساس پدر احمدرضا شاکر در گفتگو با خبرنگار ما درباره آخرین وضعیت پرونده مهدی قائدی اظهار کرد: من در زمان تصادف تهران بودم و اطلاعی از جزئیات آن ندارم. تنها براساس اعلام راهنمایی و رانندگی و مردم می دانیم بین چهار تا پنج نفر در ماشین حضور داشتند. قانون مشخص می کند چه کسی مقصر بوده است.
او افزود: همسر من پیگیری های لازم را نسبت به این حادثه انجام داده است. ما فقط از راننده شاکی هستیم و هر کسی که راننده خودرو بوده است باید به قانون جواب بدهد. پرونده همچنان در کلانتری در حال بررسی است و به دادگاه ارجاع داده نشده. یک فرد در جریان این تصادف به قتل رسیده و باید قانون پیگیری های لازم را انجام دهد.

ماجرای تصادف مهدی قائدی


به گزارش آفتاب، مهدی قائدی چند روز پیش در بوشهر دچار سانحه رانندگی و بلافاصله راهی بیمارستان شد.
بعد از این اتفاق عنوان شد که طحال قائدی دچار آسیب نشده و حتی دکتر نوروزی اعلام کرد که کبد این بازیکن آسیب دیده اما در گزارش افسر راهنمایی و رانندگی ذکر شده است که طحال و کبد این بازیکن دچار آسیب جدی شده است!
در ادامه و در کروکی پلیس راهنمایی و رانندگی که در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته است اسامی تمام سرنشینان هم ذکر شده که این بین به نام یک خانم 25 ساله هم اشاره شده است!
ضمن آنکه بارها در این گزارش اشاره شده که خود مهدی قائدی راننده این خودرو بوده و به علت عدم تسلط در رانندگی و کنترل ماشین باعث این سانحه شده است.
در این گزارش نام احمدرضا شاکر هم اشاره شده که متاسفانه این نوجوان به علت مرگ مغزی جان خود را از دست داد.





http://www.aftabir.com
کد N1821863

وبگردی